joi, 11 octombrie 2012

Gerovital Plant - ser contur ochi si buze


Pentru ca se apropie varsta de 30 de ani, am inceput sa folosesc cu regularitate o crema pentru ochi. Nu neaparat antirid, mai mult pentru hidratare si combaterea aspectului mai inchis din jurul ochilor.

Acum folosesc serul de ochi de la Gerovital Plant. L-am mai cumparat mai demult numai ca nu l-am folosit zilnic, asa cum sfatuieste producatorul.  Eu port si lentile de contact si am ales o crema despre care deja stiam ca nu este iritanta in situatia  in care din greseala ajunge si sub pleoape.  Pentru zona din jurul buzelor, recunosc, nu prea l-am folosit.  In jurul ochilor il folosesc dimineata si seara, dupa curatare.

Producatorul spune ca: este un produs destinat ingrijirii pielii sensibile din jurul ochilor si buzelor. Ceramidul-omega si extractul de floare de colt previn procesele de imbatranire prematura a pielii datorate radicalilor liberi, cresc elasticitatea, supletea si gradul de hidratare al pielii. Actioneaza sinergic pentru regenerare, diminuarea ridurilor si prevenirea aparitiei altora noi. Etc.
Mai spune ca are printre ingredientele active: Ceramide, Omega 3, 6 si 9, Complex Herbatonic, extract de Floare de colt ( se regaseste undeva dupa conservanti, foarte putin - credeam ca sunt protejate :D)


Ingredientele de pe ambalaj sunt urmatoarele:
AQUA, GLYCERIN,PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, GLYCOSPYNGOLIPIDS, SODIUM SURFACTIN, PHOSPHOLIPIDS, TOCOPHERIL ACETATE, CHOLESTEROL, XYLTYGLUCOSIDE, AHHIDROXYYLITOL, XYLITOL, PHENETHYL ALCHOOL, CAPRYLYL GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CARBOMER, TRIETHANOLAMINE, LEONTOPODIUM ALPINUM EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, HYPERICUM PERFORATUM FLOWER/ LEAF/STEM EXTRACT, THYMUS SERPILLUM EXTRACT, ALTHAEA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, EQUISETUM ARVENSE EXTRACT, EDTA, PARFUM.

Ce am constatat eu:
- intr-adevar, pielea mea pare mai hidratata, iar datorita uleiurilor din compozitie, inclusiv cel de ricin, ramane un strat foarte fin pe piele care protejeaza si previne deshidratarea. De asta nu mi-a placut senzatia pe buze, dar pe ochi e chiar placut, reconfortant
- desi ph-ul (testat de mine cu hartie de turnesol) este undeva intre 5 si 6, asemanator cu al pielii, totusi in primele 2-3 minute cat aplic serul, am o usoara senzatie de intepaturi, foarte usoara, si trece complet, nu se inroseste nimic, nu stiu daca e ok sau nu, poate asta e o parte din actiunea dorita. 
- are un tip de vitamina E in compozitie - tocopheryl acetate -  dar nu acea structura chimica antioxidant (tocohperol).
- nu cred ca este un produs pentru ridurile deja instalate: nu contine nici retinoli, nici exfolianti, nici vitamina C in proportiile necesare, dar pare a fi un bun antioxidant. Uleiul continut, Plukenetia Volubilis Seed Oil - un ulei dintr-un fel de alune din America Latina, se spune ca este bogat in omega 3, 6. Poate acest ulei contine si vitamina E cu rol antioxidant.
- Complexul Herbatonic este intr-o cantitate foarte mica, fiind la coada listei de ingrediente cateva extracte din plante, chiar si celule stem J, nu imi dau seama cat de eficient ar putea fi;
- Imi place ca este ambalat intr-un tub mat, cu dozare mai mica, e mai igienic si mai ok pentru pastrarea anumitor vitamine care sunt sensibile la lumina/ aer.
- Cutia mult prea mare pentru tubusorul de 15 ml din ea :). ocupa loc inutil in dulap, o sa scap de ea.
- Pentru un produs ieftin (am platit vreo 15 lei intr-o farmacie) este chiar ok. Sigur exista produse mai eficiente sau mai bine formulate, dar pentru ca ma impac cu serul acesta o sa continui sa-l folosesc si sa-l recumpar, pana cand o sa constat ca am nevoie si de alte beneficii de la o crema de ochi in afara de hidratare, si sper, sper... sa nu fac riduri vizibile in afara de cele de expresie, iar acestea sa nu se accentueze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu