vineri, 7 septembrie 2012

La Roche-Possay - Effaclar

De curand mi-am achizitionat de la Roche Posay un nou cleanser pentru piele grasa si sensibila- Effaclar.
Am ajuns acasa si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l testez. Inca nu mi-am format o parere definitiva, dar pot sa spun ca imi place pana acum.

L-am luat in editia limitata de 400 ml (150 ml cadou) in plus am prins si o oferta promotionala de la Centrofarm: 25% reducere intre orele 7-8 seara. E valabila in toata luna septembrie pentru dermatocosmetice :) asa ca am dat pe el in jur de 37 de lei.



Ce imi place:
- imi place gandul ca este un cleanser dermatocosmetic, parca imi simt pielea mai safe decat folosind ceva din supermarket, ma rog, nu e un gand neaparat sanatos pentru bugetul meu
- este foarte consistent si probabil ca va tine mult
- are pompita si nu trebuie sa-l intorc, nu intra apa, aer, etc
- spun ei ca aer ph 5.5, iar consistenta e delicata
- nu contine sapun sau parabeni
- face spuma si inlatura si ramasitele de machiaj care au rezistat la demachiant 
- curata toate urmele de sebum si impuritati de pe fata, din punctul asta de vedere, fata de cleanserul de la Avene,pe care l-am folosit anterior, imi pare mai bun deocamdata.

 Ce nu imi place:
- daca l-as cumpara fara oferta promotionala si fara cantitate mare, pretul de 50 lei ar fi cam maricel
- usuca un pic fata. Seara nu e o problema, pielea fiind un pic grasa, dar dimineata sunt nevoita sa folosesc o crema.

Voi reveni cu detalii dupa o luna.

Motez mai jos si lista de ingrediente de el:
AQUA, SODIUM LAURETH SULPHATE, PEG-8, COCO-BETAINE, HEXYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, PEG 120 METHYL GLUCOSE, DIOLEAT, ZINC PCA, SODIUM HIDROXIDE,CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLIC GLYCOL, PARFUM/FRAGRANCE.

Da, nu a trecut inca o luna dar sigur mi-am format o parere clara.
Pana acum, cam in 3 saptamani, am consumat cam o patrime, deci cred ca folosindu-l de 2 ori pe zi tine cam 3 luni. Ce am constatat la primele folosiri e valabil in continuare. Totusi ph-ul de 5.5 e un pic acid,  neutru ar insemna 7 - saruri. Poate ca de aici vine puterea de curatare, daca nu e bazic, trebuie macar sa fie un pic acid.
Fata mea arata ceva mai bine dupa curatare exclusiv cu acest produs. Mai este ceva ce nu ma incanta: se curata cu foarte multa apa, trebuie sa insist la clatire, altfel simt pielea un pic vascoasa, si ramane o substanta amara.  Dar nu e o problema. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu