joi, 6 martie 2014

Fond de ten Seventeen Natural Velvet


Si uite ca am neglijat complet acest blog timp de un an de zile, ce urat din partea mea, dar e timpul sa mai vin cu noutati pentru cititoarele interesate de pareri despre produsele cosmetice.

In privinta fondurilor de ten, ce pot sa spun, am incercat destul de multe, unele m-au dezamagit, altele au fost ok dar cam scumpe, dar uite ca cel despre care scriu, Seventeen - Natural Velvet, pana acum e pana acum preferatul meu. De ce imi place? In primul rand pentru ca se tine de cuvant in privinta promisiunii de baza care ii da si numele. Chiar nu socheaza printr-o nuanta diferita fata de piele, da un aspect natural. Nu e nici prea galben, nici prea portocaliu, nici spre roz, e neutru si nu se oxideaza.

De fiecare data cand mi se schimba culoarea pielii de la soare, am mari probleme cu gasirea unei nuante ok, iarna imi e aproape imposibil pentru ca mare parte din fondurile de ten au niste pigmenti care dau aspect de fake.

Este un fond de ten cu acoperire medie - asta daca dau doar un strat, in schimb pot sa insist pe zonele cu probleme si sa le maschez in oarece masura.

Ce nu imi convine: se transfera peste tot, in special pe ecranul telefonului, iar eu vorbesc foarte mult la telefon, apoi spre seara se ingrasa pielea vizibil si ca urmare a fondului de ten, nu doar a pielii mele. Asta mi s-a intamplat cu mai toate fondurile de ten, fie si Vichy Normaderm, fata de Toleriane e mult mai putin luciu.

Pretul este undeva in jur de 60, peste Maybelline, Astor, etc dar totusi la un nivel mai usor suportabil fata de cele din farmacii.

In privinta rezistentei nu exceleaza, se ia destul de usor, totusi este suficient pigment astfel incat pana dupa-amiaza inca sa fie cat de cat acoperitor pe fata.

Pentru piele nu este deranjant, nu simt nici senzatia de masca nici senzatia ca pielea nu respira, ma rog, asta simt dupa o zi intreaga fara sa ma demachiez.
Si inca o chestie pe care o apreciez si fara de care poate nu as putea sa-l port cand e soare afara: are factor de protectie 20 care s-a dovedit functional, inclusiv cand am stat mai mult la soare si nu aveam alta crema la indemana nu m-am prajit pe fata, in timp ce umerii sau zonele expuse s-au inrosit.

Nu stiu cu ce as putea sa-l compar, seamana un pic cu Toleriane dar are o gama de nuante mult mai potrivita, cel putin pentru tenul meu deschis spre mediu in diverse faze de bronzare, este aproape la fel de bun ca acoperire, dar cantitatea folosita e mai mare, e mai putin gras. Totusi pentru momentele cand e foarte cald afara mai degraba folosesc un fond de ten mat sau o pudra, pentru ca se ia teribil pe telefon sau pe orice cand mi se incalzeste si transpira fata.

Cred ca am detaliat suficient parerea mea si experienta cu Natural Velvet, per ansamblu sunt multumita. Daca ar fi si ceva mai ieftin aliniat cu celelalte preturi de la gama Seventeen ar fi mai bine.

Un comentariu:

  1. Imi plac postarile tale despre cosmetice, ar fi interesant ce fel de ten ai. Presupun ca mixt dar ,... nu stiu. Pot sa-ti recomand cu incredere cosmeticele firmei FM Group. Cremele puse la dispozitie de aceasta firma sunt creme tratament si rezolva mare parte a problemelor tenului. Vrei sa le incerci?

    RăspundețiȘtergere