duminică, 28 octombrie 2012

VICHY - DERMABLEND, fond de ten fluid corector

Am cumparat fondul de ten Dermablend in luna septembrie, la promotia Centrofarm (am avut 20 % reducere, adica in loc de 85 de lei am platit in jur de 68 de lei. Scuuump si cu promotie.
Recomandarea beauty-adviserului din farmacie, categoric Dermablend fata de celelalte dermatocosmetice, chiar si fata de Toleriane, care, daca trec peste anumite aspecte chiar e un fdt bun. Mi-a spus ca ea tot din asta foloseste si am crezut-o. Dupa ce l-am incercat pot sa-i dau dreptate, in sensul ca intr-adevar il avea pe fata: si la ea aparea o oarecare senzatie de masca. Oricum, insistenta consilierelor din farmacie pe dermatocosmetice, ca sunt mult mai bune fata de cosmeticele obisnuite, ca sunt testate si para-testate, ca nu produc cosuri, etc, mi se pare uneori un pic exagerata, citat din textele de vanzare si de tratare de obiectii. Dar cand le intreb ce anume reprezinta un anumit ingredient, ce s-ar potrivi pentru tenul meu, raspunsurile sunt teribil de lipsite de orice fel de documentatie. Ma rog, consilliera mea din Centrofarm avea totusi o experienta proprie pozitiva, fusese cobai  si imi spunea cu sinceritate ce a fost mai ok pentru ea si ce nu, fapt pentru care o apreciez si o consider undeva deasupra fetelor tinerele care insista fara sa aiba nici urma de experienta proprie sau documentatie cu exceptia materialului de training.

Am mai primit recomandari pentru acest fond de ten de la o cosmeticiana, iar pe internet am vazut ca parerile sunt impartite. Ce am constatat cand incercam sa-mi aleg culoarea : numerele sunt mai deschise decat alte fdt de la Vichy, asa ca am ales in loc de nr 25 de la Normaderm, nr 35, si ala inca prea deschis, dar am zis ca dupa ce se duce bronzul s-ar vedea urat prea inchis.

Parerea mea dupa multe zile de folosire:
- acopera foarte bine, pigment concentrat, dar, chiar si daca folosesc o crema un pic mai grasa inainte, da senzatia unei masti, prea uscat si cretat pe fata DAR dupa 2-3 ore incepe sa se stearga de pe fata, mai ales ca am obiceiul sa imi rezem capul in palma.
- se vad toate denivelarile de pe fata, chiar daca sunt acoperite, culoarea e uniforma, insa parca ies in evidenta mai mult decat fara fdt;
- e bine ca are SPF 35, e ok pentru un fond de ten;
- intr-adevar, are efect mat, si se pastreaza asa, dar cu dezavantajul ca da aspectul de masca, ridurile de expresie par mai mari;
- pielea pare cam incarcata, si cumva uscata in acelasi timp;
- daca ajunge la ochi este destul de iritant, trebuie curatat imediat;
- ma deranjaza foarte tare ca se ia pe ecranul telefonului, se ia pe maini, pe bluze, si ma trezesc seara cu obrajii fara fdt si cu o culoare neuniforma
- dupa cateva ore se ingrasa tenul iar seara dupa ce ma demachiez observ puncte albe si negre aparute de-a lungul zilei
- categoric, nu previne aparitia punctelor negre, nu la mine, chiar incarca tenul, blocheaza porii si apar puncte de grasime

Concluzie: e ok pentru o piele fara nici un fel de gropite sau inflamatii, un ten normal, nici gras nici uscat (daca e gras se obtureaza porii, daca e uscat se vad ridurile) doar diferente de culoare, si din pacate pentru ca este foarte pigmentat, trebuie neaparat folosit blush, ruj, corector ochi, poate fard, si aplicat cu atentie peste tot, iar rutina asta ia ceva timp. Pretul este cam mare iar ceva similar s-ar gasi si la Astor de exemplu pentru vreo 40 de lei. Intre Dermablend si Toleriane l-as alege clar pe al doilea. Desi nici cu Toleriane nu am fost foarte multumita, cam aceleasi probleme dar totusi se intinde mai frumos pe fata.

2 comentarii:

  1. Buna!
    Am asteptat mai bine de un an ca sa apara acest fdt si in Ro.
    De cum l-am vazut l-am si cumparat si ma asteptam sa ma tina cat febletea mea (Toleriane de la Roche Posay- varianta updatata in 2012).
    Ambele aveau 30 de ml si vazand ca Dermablend are o consistenta ceva mai densa eram convinsa ca ma va tine mai mult.
    Am fost socata sa constat ca m-a tinut 1 luna jumatate :-|. Toleriane imi ajungea (uz zilnic- 1 strat) 4 /5 luni.
    Cat despre calitate, daca incerc sa fiu obiectiva, nu m-a convins. Insa, este cu adevarat mai bun decat cel din gama Normateint (tot de la Vichy).
    In jurul ochilor fdt Toleriane actioneaza chiar ca un concelear si asta-mi place. Din pacate, lasa urme (ca de pudra) daca te atingi de ceva (telfonul meu e mereu pudrat).
    Astept sa testez noul Toleriane (cel pt.ten mixt) sa vad daca ma va impresiona la capitolul "durabilitate" + rezistenta la transfer.
    Inca sper ca voi gasi acel fond de ten care sa arate impecabil pe tenul meu si dupa 8 ore.
    PS: Pt.mine fontul de ten perfect trebuie sa fie combinatia perfecta: efect natural (no mask), acoperirea locurilor rosii si vinetii, efect de luminiozitate mata , rezistenta si noncomedogenic + crema hidratanta in acelasi timp.
    Cum tenul meu se obisnuieste cu fdt dupa o luna/2, trebuie mereu sa-l schimb. Insa, at the end, revin mereu la febletea mea.
    Spor la cautat, daca sunteti in cautarea fdt perfect!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Buna Andreea! Bun venit pe blogul meu. Ma bucur intr-un fel ca imi confirmi parerea, ca nu sunt doar eu prea pretentioasa cu un fdt. Inainte sa achizitionez Dermablend am citit foarte multe reviewuri foarte entuziaste, mi l-a recomandat si o cosmeticiana ca ceva extraordinar, am zis ca merita sa incerc si am cheltuit aproape 90 lei pentru un produs sub asteptari, in conditiile in care mi-a ajuns si mie foarte putin, iar paa la urma cu banii astia puteam sa cumpar ceva mai bun sau ceva asemanator la jumatate de pret.
      In cautarea unui fond de ten cat mai ok am descoperit, alegand in primul rand o nuata potrivita - m-am decolorat semnificativ in primavara si nu mai gaseam nici o nuanta naturala fara tente de galben puternic, roz sau nelipsitul portocaliu oxidat, ci doar un bej cat mai natural - am gasit intre timp ceva care e comparabil cu Toleriane, dar parca mai putin gras, cu acoperire un pic mai mica totusi si anume un fond de ten nou de la Seventeen - Natural Velvet. Am fost placut surprinsa placut de calitate - nu eram tocmai fana a marcii Seventeen pana acum. O sa scriu mai multe despre el la un moment dat.

      Ștergere