duminică, 28 octombrie 2012

La Roche-Posay - Hydraphase Intense Legere

Teoretic e o crema hidratanta, usoara, pentru pielea deshidratata, sensibila cu tendinta de ingrasare.
Am cumparat-o cu o luna in urma cu ocazia aceleiasi promotii Centrofarm, 20% reducere, dar din pacate pentru ca era deja un pic redusa nu a mai intrat, cica, in promotie. Ma rog, pentru ca eram deja acolo si aveam nevoie de o crema hidratanta am acceptat. Am platit pe ea o suma destul de frumusica, si anume 57 de lei, in speranta ca voi achizitiona o crema foarte buna fara efect gras.
Ce spun cei de la Roche-Posay: ca formula imbogatita cu Acid Hialuronic fragmentat, are dubla actiune : rehidratarea intensiva prin infuzia de apa in piele si intarirea coeziunii celulare pentru a retine apa pe termen lung in piele. Textura fina si proaspata, non-grasa. Fara parabeni. Rezultat: rehidratare intensa timp de 24 de ore, piele fina si supla timp indelungat. 


















Ce am constatat eu, dupa ce am folosit-o timp de o luna (o data la doua zile alternativ cu o alta crema in care am mai adaugat niste vitamine si uleiuri vegetale):

- intr-adevar, textura e foarte placuta, nu lasa urme grase, practic se usuca pe piele
- ambalajul cu pompa este foarte ok pt folosirea igienica si nu permite aerului  sa intre in recipient
- nu mi-a parut iritanta, cu exceptia unui caz in care am incercat sa o folosesc pe zonele uscate din jurul nasului, dupa o raceala. La incercarea asta am simtit o senzatie de usturime destul de puternica si am renuntat. Deci in mod sigur dintre ingredientele prezente, sunt iritanti pentru pielea sensibilizata, doi am identificat eu: alchool denat, cetyl alcool si parfum. Ceea ce ma face sa cred ca nu este o crema adecvata pentru pielea sensibila.
- hidrateaza, dar numai la nivelul epidermei, nu simt pielea mai mai moale in profunzime
- senzatia de hidratare se mentine pentru foarte scurt timp, 1-2 ore...
- pielea deshidratata are dezavantajul ca este si un pic mai rigida iar la suprafata are un numar mai mare de celule moarte ce trebuie indepartate pentru a lasa celulele vii sa respire. Din pacate, nu am constat ca ar face vreun pic de exfoliere, nici hidratare in profunzime. Si chiar am insistat, am dat foarte multa crema pe fata. 
Totusi, in combinatie cu BB cream, imediat dupa ce dau crema Hidraphase (si inca un strat fin de pudra transparenta, pentru eliminarea efectului gras), pielea isi pastreaza hidratarea, devine mai elastica si mai fina. Dupa ce am folosit doar BB cream, senzatia nu a fost chiar la fel, in plus, cred ca e nevoie de orice crema, in primul rand pentru protectie, inainte de folosirea unei creme colorante. Poate ca varianta non-lejera de crema ar fi fost mai ok pentru toamna, iar cea lejera pentru mijlocul verii.
Ca o concluzie, parerea mea, in ce ma priveste e ca aceasta crema e ok pentru hidratare zilnica, dar numai in varianta cu BB cream peste ea, sau poate inca o crema, dar fiind atat de scumpa, m-as astepta la ceva mai mult, la hidratare de durata cum spune producatorul.

Ingrediente: AQUA/WATER, HIDROGENATED POLYSOBUTENE, DIMETHICONE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT, POLYETHILENE, PEG-20 STEARATE, PEG-100 STEARATE, CARBOMER, ZINC GLUCONATE, GLICERYL STEARATE, ISOHEXADECANE, SODIUM HIDROXIDE, DISODIUM EDTA, COPPER SULPHATE, HIDROLYSED HYALURONIC ACID, XANTAN GUM, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 80, ACRYLAMIDE/ SODIUM ACRYLOXYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CETYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM.

He he, un coktail de siliconi, polimeri, alcooli ph in jur de 5 si tot ce-i mai bun pentru pielea sensibila :). Data viitoare citesc cu atentie ingredintele, poate reusesc sa inteleg mai bine care e treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu