vineri, 30 noiembrie 2012

Herbagen - Crema hidratanta


Am cumparat crema asta prin primavara, dintr-un plafar. Am folosit-o foarte putin, pana am transferat-o in alt ambalaj pentru ca cel in care vine nu-mi placea deloc. Am platit pe ea in jur de 20 de lei, iar cantitatea am constatat la inceput cu placere ca e 100 ml.



Teoretic este o crema naturala fara parabeni si parafine, etc, etc.

Nu-mi place deloc faptul ca are foarte mult parfum. Mult prea mult iar mirosul nu imi place deloc.

Are ceva uleiuri naturale in componenta: ulei abisinian si unt de shea. Uleiul abisinian nu m-am lamurit ce reprezinta iar untul de shea este foarte gras. Trebuia sa ma informez inainte sa cumpar. Pentru tenul meu care are tendinta de ingrasare nu prea e ok. Intr-adevar e hidratanta, dar efectul gras nu se duce nici cu tona de pudra. Asa ca am folosit-o seara din cand in candf pe fata dar si pe corp, pentru ca la cantitatea generoasa si pretul mic nu m-am gandit ca as face vreo risipa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu