miercuri, 2 ianuarie 2013

Yves Rocher - Hydra Specific, Hidra Seve - Crema hidratanta

Am primit aceasta crema cadou de la Yves Rocher cand am facut o comanda. Ceea ce chiar m-a incantat. E frumos sa primesti un cadou :)

Am folosit-o foarte putin timp simpla in starea in care a venit. Are intr-adevar un efect hidratant dar evident ca am vrut mai mult de atat. Ce nu ma incanta este ca textura e un pic lipicioasa si ca are in compozitie alcool. Ce imi pare util este ca are ceva bioelemente in compozitie (potasiu, mageziu, zinc, mangan, calciu, fier)

Intrediente: Aqua, Glycerin, Hammamelis Virginiana Water, Propylene Glycol, Zea Mays Starch, Alcohol Denat, Cococaprilate/ Ca prate, Cetyl Palmitate, Caprylic Capric Trigliceride, Mistryl Mistrate, Glyceril Stearate SE,Acer Saccarum Extract, Sodium Accrilates Copolymer, Amonium Acryloydimethiltaurate/ VP, Copolymer, Hydrogenated Polysobutene, Parfum, Metylparaben, Glyceril Acrilate/ Acrylic Acid Copolymer, Helianthus Annus Seed Oil, Phospholipids, Polyglyceryl 10 Stearate, Xantan Gum, Allantoin, Etylparaben, Propylparaben, Hidrolysed Sweet Almond Protein, Lactic Acid, Tetrasodium EDTA, Potassium Gluconate, Magnesium Gluconate, Manganese Gluconate, Zinc Gluconate, Mangiferin, Calcium Gluconate, CI 42029.

Am vrut mai mult de la aceasta crema asa ca am imbogatit-o cu ce aveam prin casa:
 - 5 ml ulei masline
 - 3 ml ulei migdale
 - 2 ml ulei de catina
 - 3 capsule uleioase de vitamina A
 - 3 capsule uleioase vitamina E
 - un pic de vit C cosmetica ( nu stiu ce cantitate exact pentru ca nu e notata concentratia de vitamina C in praful respectiv).
Rezultatul a fost unul foarte bun, A iesit o crema de culoare galbuie ( de la uleiul de catina) , nu s-a precipitat, nu s-a taiat, am putut incorpora toate aceste ingrediente fara probleme, la temperatura camerei. Are o consistenta putin grasa, uleiul se absoarbe in piele, iar efectul de hidratare si refacere a tenului tern si pe alocuri uscat in anumite zone e aproape instantaneu. Dupa cateva minute are si un oarecare efect de exfoliere a pielii moarte. Singura problema cu aceasta combinatie este ca nu se poate pastra mult timp, maxim 2-3 luni pentru substantele conservante sunt diluate. Aceasta e crema pe care o folosesc pe moment, alternativ cu o crema de la Roche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu