luni, 12 noiembrie 2012

Despre blogul meu


Am inceput acest blog pentru ca imi plac produsele cosmetice. Acest blog reprezinta parerea mea in calitate de consumator, experientele mele cu anumite produse, contine reviewuri ale unor produse cumparate si folosite de mine. Nu luati parerile pozitive in scop publicitar sau parerile negative ca un adevar absolut - sunt doar concluziile mele referitor la anumite produse sau ce rezultate promite producatorul si din pacate la mine nu au aparut. Trebuie sa aveti in vedere ca o substanta sau un mix care e perfect tolerat de pielea unei persoane, sa fie foarte agresiv, iritant, alergic, sa astupe porii, etc, pentru alta. Totusi, exista compusi chimici care sunt recunoscuti la nivel international ca avand potential agresiv pentru piele.

Daca ajungeti pe blogul meu, lecturati si  daca simtiti nevoia sau placerea puteti comenta, chiar imi face placere, numai sa fie in limita bunului simt. Imi rezerv dreptul de a sterge comentariile neadecvate sau complet in afara subiectului.

Imi permit sa dau si sfaturi, pentru ca de-a lungul vietii mele m-am informat atent asupra cosmeticelor, am folosit foarte multe, am citit despre unele ingrediente, despre probleme ale pielii, am vrut tot timpul mai mult de la un produs cosmetic. Oricum, informati-va din mai multe surse inainte de folosi un produs, si faceti cum considerati. Pentru o opinie avizata in privinta anumitor probleme ale pieliii, consultati un dermatolog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu