joi, 6 martie 2014

Vichy Normaderm Teint - Fond de ten anti-imperfectiuni


Am folosit in urma cu un an fondul de ten de la Vichy - Normaderm, imi pare rau ca nu am scris mai devreme dar totusi e bine sa imi fac si eu publica opinia si experienta personala.

Normaderm e un fond de ten cu acoperire medie, pigmentat, uscat, probabil are ceva siliconi  care ii dau un oarecare aspect mat dar nicidecum tern.

Ce imi place ca intr-adevar in primele ore pielea mi-a ramas mata, nu a aparut luciul, chiar si vara purtat este ok, nu da senzatia de ten incarcat. Cam asta ar fi avantajul iar pentru un ten aproape perfect este ideal. Totusi pentru un ten cu diverse pete, puncte negre, imperfectiuni, gropite e un pic dezamagitor cand incerci sa aplici 2 straturi si tot nu acopera satisfacator.Apoi, ar mai fi o problema, textura mata scoate in evidenta si cele mai mici linii, doar ca totusi dupa un timp nu se mai vad ca in primele 20 minute dupa aplicare, se asaza mai bine pe fata. Rezista destul de bine desi incet -incet se sterge mare partedin el pana seara, mai ales pe ecranul telefonului.

O alta problema de care eu m-am lovit a fost ca desi am testat fondul de ten in farmacie, cand am ajuns acasa si am inceput sa-l folosesc am constatat ca diferenta de nuanta era totusi destul de deranjanta, era parca prea portocaliu, prea inchis. Din fericire era primavara si am ajuns sa-l folosesc dupa vreao 2 luni cand am prins un pic de culoare de la soare. E un pic deranjant lucrul asta pentru ca a trebuit ulterior sa mai iau un fond de ten adecvat si in felul asta am facut o cheltuiala anticipata, din pacate neprogramata.
Sunt foarte putine culori, vreo 5 parca, si de la cel mai deschis care e galben, toate oxideaza pe fata, asa ca e foarte greu de nimerit nuanta potrivita, trebuie aleasa una mai deschisa decat tenul.

As mai cumpara? Poate da, numai pe timpul verii, si cu mare atentie la alegerea nuantei, chiar daca din anul anterior cumparasem un anumit numar, se pare ca pigmentii variaza si de lot la lot.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu