miercuri, 2 ianuarie 2013

Bioderma Cicabio Creme


Am primit indicatii de folosire a acestei creme de la un medic dermatolog, pentru vindecarea cicatricilor.
Din pacate am folosit-o doar vreo saptamana, doua, dupa care am abandonat-o prin dulap. De ce, nu stiu, poate pentru ca nu am vazut vreun efect spectaculos, poate ca ma asteptam la mai mul, poate pentru ca nu-mi place filmul gras ce ramane pe piele - teoretic pentru protectie , poate pur si simplu nu e la fel de atragatoare ca o crema cosmetica. Am folosit-o mai mult seara.
Crema are o consistenta placuta, nu este deloc iritanta, are PH neutru (in jur de 7; by the way, 5.5 nu e neutru, e usor acid, corespunzator cu aciditatea pielii, dar neutralitatea este de fapt valoarea 7, adica nu influenteaza aciditatea sau bazicitatea cand intra in contact cu alte substante).
Combinatia de Cu- Zn este introdusa in crema pentru rolul antibacterian.

Cred ca o sa-i mai dau o sansa, in special in ziua de dupa peeling sau cand am pielea uscata, cicatrici recente dupa vindecarea unui cos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu